Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Hakkında
15 Şubat 2024 Perşembe 11:13 tarihinde yayınlandı
Amacı: Alanı ile ilgili mesleklerde, ihtiyaçlara uygun donatılmış ilgili yeterliliklere sahip, etkili iletişim becerilerine sahip, müşteri ilişkileri kuvvetli, problem karşısında hızlı tepki veren, çözüm odaklı, karşılaştığı sorunlarla başa çıkabilecek yeteneğe sahip ulaştırma sektöründe çalışacak profesyoneller yetiştirmektir.
Vizyon: Piyasada en çok kabul gören önlisans programı olmak ve en nitelikli meslek elemanları yetiştirmek.
Misyon:
Program Dili: Türkçe
Program Tanımı: Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön lisans Programı, 2017-2018 yılında Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu bünyesinde, Yönetim ve Organizasyon bölümü altında açılmıştır. Programa öğrenci alımı yapılmamıştır.
Kabul ve Kayıt Koşulları: YÖK´ün ilgili mevzuatı doğrultusunda ÖSYM kurumu tarafından yapılan Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı (YKS) ile öğrenci alımı yapılmaktadır.
Önceki Öğrenmenin Tanınması:
Mezuniyet Şartları: İki yıl sonunda toplam 120 AKTSnin tamamlanması, mezuniyet ortalamasının en az 2.0 olması ve 30 iş günü zorunlu stajını tamamlaması gerekmektedir.
Ölçme ve Değerlendirme Esasları: Öğrencinin dönem başında internet üzerinden ders kaydı yapması ve genel sınava girebilmesi için teorik derslerin en az %70`i, uygulamalı derslerin ise en az %80ine devam etmiş olması gereklidir. Öğrenciler her ders için en az bir ara sınav ve bir genel sınava tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınav (ara sınav notunun bir kısmına ödev, uygulama gibi ölçme araçlarından elde edilen puanlar da eklenebilir) katkısı % 40, genel sınavın katkısı ise % 60 oranındadır. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten AA, BA, BB, CB, CC notlarından birini alan öğrenci o dersi başarmış sayılır. DC, DD notlarından birini alan öğrencinin bu derslerden başarılı sayılabilmesi için dönem/yıl ağırlıklı not ortalamasının 2.00 olması gerekir.
İstihdam Olanakları:
Üst Derece Programlara Geçiş:
Vizyon: Piyasada en çok kabul gören önlisans programı olmak ve en nitelikli meslek elemanları yetiştirmek.
Misyon:
Program Dili: Türkçe
Program Tanımı: Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön lisans Programı, 2017-2018 yılında Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu bünyesinde, Yönetim ve Organizasyon bölümü altında açılmıştır. Programa öğrenci alımı yapılmamıştır.
Kabul ve Kayıt Koşulları: YÖK´ün ilgili mevzuatı doğrultusunda ÖSYM kurumu tarafından yapılan Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı (YKS) ile öğrenci alımı yapılmaktadır.
Önceki Öğrenmenin Tanınması:
Mezuniyet Şartları: İki yıl sonunda toplam 120 AKTSnin tamamlanması, mezuniyet ortalamasının en az 2.0 olması ve 30 iş günü zorunlu stajını tamamlaması gerekmektedir.
Ölçme ve Değerlendirme Esasları: Öğrencinin dönem başında internet üzerinden ders kaydı yapması ve genel sınava girebilmesi için teorik derslerin en az %70`i, uygulamalı derslerin ise en az %80ine devam etmiş olması gereklidir. Öğrenciler her ders için en az bir ara sınav ve bir genel sınava tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınav (ara sınav notunun bir kısmına ödev, uygulama gibi ölçme araçlarından elde edilen puanlar da eklenebilir) katkısı % 40, genel sınavın katkısı ise % 60 oranındadır. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten AA, BA, BB, CB, CC notlarından birini alan öğrenci o dersi başarmış sayılır. DC, DD notlarından birini alan öğrencinin bu derslerden başarılı sayılabilmesi için dönem/yıl ağırlıklı not ortalamasının 2.00 olması gerekir.
İstihdam Olanakları:
Üst Derece Programlara Geçiş:
LOGO DÜZELTME SCRİPTİ DEĞİŞTİRMEYİNİZ
İŞ YERİ EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI FORMLARI
Öğrenci İşyeri Eğitimi ve Uygulamaları Talep Dilekçesi
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Protokolü
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Bilgi Formu
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Yerinde Denetim Formu (Öğretim Elemanı)
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Devam Çizelgesi
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Değerlendirme Formu (İşveren)
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Rapor Dosyası
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Protokolü
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Bilgi Formu
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Yerinde Denetim Formu (Öğretim Elemanı)
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Devam Çizelgesi
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Değerlendirme Formu (İşveren)
İş Yeri Eğitimi ve Uygulamaları Rapor Dosyası
MEYOK STAJ FORMLARI
Staj Formları İçin Tıklayınız...